Sunday 19 June 2011

دستگیری خواهرزادگان مولوی عبدالحمید در زاهدان

بلوچ پرس : پس از انتخابات خرداد 88 مولوی عبدالحمید بارها مخالفت خودرا برعلیه کودتاچیان و تقلب در انتخابات اعلام داشته است.
مولوی عبدالحمید اسماعیلزهی
او طرفدار اصلاح طلبان و جریان سبز به رهبری موسوی، کروبی و خاتمی میباشد. مولوی عبدالحمید براساس اعتقادات مذهب تسنن ، ولایت فقیه را قبول ندارد و بارها بطور مستقیم و غیر مستقیم از سیاستهای غیرانسانی ، تبعیض و تحقیر، فساد و رشوخواری مسولان استان، اعدام و شکنجه و اذیت و آزار مردم بلوچ و تساوی حقوق مذهبی تمام اهل تسنن ایران در خطبه های نماز جمعه انتقاد کرده است. ماموران اطلاعاتی / امنیتی بارها برای او دردسر درست کرده اند. نزدیکان اورا از جمله معاون و دو نفر از دامادهای او را دستگیر شکنجه و زندانی کرده اند. ماموران ولایت فقیه اتهاماتی از قبیل، ضد ولایت فقیه، وهابی و حتی جاسوس کشورهای خارجی زده اند.
مولوی عبدالحمید ممنوع الخروج است و ماموران اطلاعاتی تمام تحرکات او را تحت کنترل دارند. پس از انفجار انتحاری در مسجد امام علی در سه سال قبل، سربازان گمنام امام زمانی، به اتهام همدستی با جنداله اورا برای مدت چند ساعتی ربودند و با بکاربردن کلماتی زشت عده ای از اراذال و اوباش خامنه ای بی احترامی زیادی به او کردند. خبر ربوده شدن مولوی بسرعت در شهر زاهدان پیچید و مردم زاهدان اعم از فارس و بلوچ، شیعه و سنی به خیابانها ریختند و کنترل شهر را باه کشتن چند نفر از مزدوران و آتش زدن پایگاههایشان در اختیار گرفتند. جیره خواران ولایت فقیهی هرکدام به سوراخی خزیدند. مقامات سیاسی و امنیتی استان که اوضاع خودشان را در خطر دیدند، مولوی عبدالحمید را فوری آزاد کردند و اورا به تلویزیون آوردند که از مردم بگوید که او سالم و آزاد است و از آنها بخواهد که به خانه هایشان بر گردند. زمانیکه مولوی نصب شب به خانه اش برگشت و مردم خودشان دیدند که او آزاد شده است ، به خانه ها خود برگشتند. روزهای بعد تعدادی طلبه از شاگردان مولوی عبدالحمید را به اتهام شورش دستگیر و زندانی کردند که هنوز آنها را برای تهدید به اعدام و تحت فشارگزاشتن مولوی عبدالحمید در زندان دارند. م
مولوی عبدالحمید بارها عملیات تروریستی و انتحاری جنداله را محکوم کرده است و از مردم خواسته است که بطور جد از تروریستهای جنداله فاصله بگیرند. مردم بلوچ در پاکستان خویشاوندانی دارند و علیرغم تمام سختگیرهای رژیم ظالم آخوندی، مردم دایما" در حال رفت و آمد هستند. حتی برای معالجه بیماران، بسیاری از مردم بلوچ به پاکستان میروند. مزدوران خامنه ای که بعلت ترس از شورش مردم نمیتوانند اورا زندانی کنند. وزارت اطلاعات شگرد جدیدی بکار گرفته است که با دستگیری خواهرزادگان مولوی بتوانند با تهدید اعدام این جوانان بیگناه ، مانع فعالیتهای مذهبی، اجتماعی او شوند. وزارت اطلاعات رژیم آخوندی در حال چیدن یک سناریو جدید دیگر برای گرفتار کردن مولوی عبدالحمید است. گماشتگان خامنه ای جنایتکار در هفته گذشته اعلام کردند که جنداله با نمایندگان بهاییان در پاکستان جلساتی داشته است و بهاییان تقبل کرده اند که از نظر لجستیکی به جنداله کمک کند. اطلاعات قصد دارد خواهرزادگان مولوی عبدالحمید را ابتدا با جنداله ، سپس با بهاییان و در آخرسر با یهودیان ربط بدهد که در آخر سر با شکنجه های ضد انسانی از این جوانان اعتراف بگیرد که مولوی جاسوس اسراییل و آمریکا است. غافل از اینکه جنداله از نظر مذهبی با بهاییان نمیتواند همکاری داشته باشد.
تابناک : این افراد سال ۸۹ حدود یک ماه در پاکستان حضور داشته اند و دو هفته در خانه های تیمی گروهک مستقر بوده اند و در این مدت برخی دوره های آموزش نظامی و عقیدتی را گذرانده اند.
دو نفر از خواهر زادگان همسر مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت زاهدان به علت عضویت در گروهک معدوم ریگی دستگیر شدند.
به گزارش «جوان آنلاین»، این افراد سال ۸۹ حدود یک ماه در پاکستان حضور داشته اند و دو هفته در خانه های تیمی گروهک مستقر بوده اند و در این مدت برخی دوره های آموزش نظامی و عقیدتی را گذرانده اند.
نامبردگان قصد پیوستن به گروهک مذکور را داشته اند و به آنان پیشنهاد عملیات انتحاری شده بود که از قبول آن امتناع ورزیده اند و به ایران بازگشته اند و قصد داشتند با راه اندازی یک گروهک تروریستی مستقل به نظام ضربه بزنند.
افراد مذکور با تشویق برخی وهابیون از طریق شروری به نام «واحد بخش درخشان» توانستند خود را به مناطق استقرار گروهک برسانند.
برادر دیگر این افراد ادریس طی سال گذشته مدتی را در وزیرستان پاکستان بوده و دوره های پیشرفت ساخت بمب و مواد انفجاری را گذرانده و به ایران بازگشته و هم اکنون متواری است
  http://balochi.info/balochestan/bal97